A használattal kapcsolatos észrevételeit, javaslatait kérjük az info [at] robotex.hu e-mailcímre eljuttatni szíveskedjen, amire igyekszünk mihamarabb válaszolni, a jelen GYIK-et bővíteni és az esetleges hibás működést javítani. Észrevételeit előre is köszönjük!

Hol lehet belépni a webshopba?

Alapesetben nem szükséges belépni a webshopba. Elegendő a Pénztár oldalon kitölteni a szükséges vásárlói adatokat, és a megrendelés leadható.

Amennyiben már vásárolt nálunk, a jobb fölső sarokban tud bejelentkezni, és így nem kell az újabb megrendeléséhez kitölteni az adatokat – azok automatikusan kitöltésre kerülnek.

Régi vásárló vagyok. Használhatom a régi jelszavamat az új webshopban?

Igen.

Amennyiben mégis sikertelen lenne a bejelentkezése a régi jelszó használatával, vagy elfelejtette jelszavát, lehetőség van új jelszó kérésére a belépési oldalon.

Hogyan találom meg a termékeket?

  1. A termékek a menüben a TERMÉKEK menüpontra kattintva érhetők el. Az egeret a menüpont fölé mozgatva vagy mobilon rákattintva a termékkategóriák almenüi jelennek meg.
    A menüszalagon egy termékkereső is található. Ide lehet beírni a keresett termék nevét, nevének vagy cikkszámának részletét. Az automatikusan megjelenő találati listában a kívánt névre kattintva a termék oldala jön be.

Milyen szállítási módok vannak?

  • Személyes átvétel (1138 Budapest, Tomori köz 13.): 0 Ft
  • GLS futár: 1.800 Ft
  • Ingyenes szállítás 50.000,- Ft nettó összeg felett egy vagy az első csomagra

Milyen fizetési módok vannak?

  • Közvetlen banki átutalás
  • PayPal
  • Barion bankkártyás fizetés

Viszonteladó vagyok. Hol látom a saját áraimat?

Amennyiben a már megszokott (viszonteladói) adatokkal jelentkezik be, már a Robotex Kiadói Üzletág Kft.-vel kötött megállapodás szerinti árakat látja a webshopban. Ebben az esetben nincs külön kijelezve a termék eredeti ára.

Hogyan kérhetek árajánlatot vásárlás nélkül?

Lehetőség van a közvetlen vásárlás mellett árajánlat kérésére is a termékoldalon az „Ajánlatkéréshez adom” gombra kattintva. Egy ajánlatkérésben több termékre is kérhetünk ajánlatot. Az ajánlatkérésben beállíthatjuk a mennyiséget, és szöveges üzenetben pedig leírhatjuk egyedi igényünket.

Amikor befejeztük a termékek ajánlatkérésbe rakását, az „Ajánlatkéréshez” szövegre kattintva tudunk az ajánlatkérés oldalára ugrani.

Az ajánlatkérést a „Küldés most…” gombra kattintva tudjuk elküldeni, miután kitöltöttük az adatainkat (amennyiben szükséges kitölteni).

Amennyiben véletlenül vagy szándékosan elnavigált az ajánlatkérés elküldése oldalról, oda bármikor visszatérhet a fejlécben szereplő „Nem elküldött ajánlatkérésem” menüvel:

 

Hogyan kapok árajánlatot a Robotex-től?

A Robotex, miután feldolgozta ajánlatkérését, e-mailben fog árajánlatot küldeni, ahol szerepelni fog az ajánlott mennyiség és ár – mindez az ajánlat mellékleteként is elküldésre kerül. Az árajánlatot mind az e-mail, mind a PDF mellékletben szereplő „Elfogad | Elutasít” szövegekkel lehet elfogadni vagy elutasítani.

Amennyiben az ajánlati e-mailt véletlenül törölte, vagy elfelejtette, hogy válaszolt-e az ajánlatra, az ajánlatot megtekintheti a saját fiókjában a „Fiókom / ajánlatkéréseim” menüre kattintva a fejlécben:

Az ajánlatkérések oldalán megtekinthető az eddigi összes ajánlatkérésünk, beleértve a legújabbat is:

Az ajánlat oldalán (a „Megtekintés”-re kattintva) szintén válaszolhatunk az ajánlatra, illetve megnézhetjük az ajánlati PDF-et a megfelelő gombra kattintva:

FONTOS! Kérjük, ne válaszoljon az ajánlati e-mail-re, mert az nem egyenértékű az ajánlat elfogadásával | elutasításával! Kérjük, minden esetben kattintson az Elfogad | Elutasít szöveg vagy gomb valamelyikére, hogy a rendszer regisztrálhassa automatikusan válaszát.

Hogyan kérhetek egyedi dizájnt?

Az egyedi kinézetű táblák ajánlatkérésének módja megegyezik a fenti ajánlatkérés módjával. Kérjük, írja le az ajánlatkérésben, mit szeretne!

Hogyan kapom meg / hagyhatom jóvá a kért látványtervet?

A Robotex, miután feldolgozta ajánlatkérését, e-mailben fog látványtervet küldeni, ahol szerepelni fog az ajánlat még egyszer (emlékeztetőül), valamint szintén mellékelve elküldésre kerül a látványterv.

A látványtervet az e-mail-ben szereplő „Elfogad | Elutasít” szövegekkel lehet elfogadni vagy elutasítani vagy az ajánlat oldalán megjelenő gombokkal:

Amennyiben a látványtervet elutasította, kérjük írja le válaszában, hogy miért. A Robotex küldeni fog ismét e-mailben új, javított látványtervet módosítási igénye alapján.

FONTOS! Kérjük, ne válaszoljon a látványterv e-mail-re, mert az nem egyenértékű a látványterv elfogadásával | elutasításával! Kérjük, minden esetben kattintson az Elfogad | Elutasít szöveg vagy gomb valamelyikére, hogy a rendszer regisztrálhassa automatikusan válaszát.

 

 

 

0