A használattal kapcsolatos észrevételeit, javaslatait kérjük az info [at] robotex.hu e-mailcímre eljuttatni szíveskedjen, amire igyekszünk mihamarabb válaszolni, a jelen GYIK-et bővíteni és az esetleges hibás működést javítani. Észrevételeit előre is köszönjük!
Hol lehet belépni a webshopba?
Alapesetben nem szükséges belépni a webshopba. Elegendő a Pénztár oldalon kitölteni a szükséges vásárlói adatokat, és a megrendelés leadható.
Amennyiben már vásárolt nálunk, a jobb fölső sarokban tud bejelentkezni, és így nem kell az újabb megrendeléséhez kitölteni az adatokat – azok automatikusan kitöltésre kerülnek.
Régi vásárló vagyok. Használhatom a régi jelszavamat az új webshopban?
Igen.
Amennyiben mégis sikertelen lenne a bejelentkezése a régi jelszó használatával, vagy elfelejtette jelszavát, lehetőség van új jelszó kérésére a belépési oldalon.
Hogyan találom meg a termékeket?
- A termékek a menüben a TERMÉKEK menüpontra kattintva érhetők el. Az egeret a menüpont fölé mozgatva vagy mobilon rákattintva a termékkategóriák almenüi jelennek meg.
A menüszalagon egy termékkereső is található. Ide lehet beírni a keresett termék nevét, nevének vagy cikkszámának részletét. Az automatikusan megjelenő találati listában a kívánt névre kattintva a termék oldala jön be.
Milyen szállítási módok vannak?
- Személyes átvétel (1138 Budapest, Tomori köz 13.): 0 Ft
- GLS futár: 1.890 Ft
- MPL futár: 1.890 Ft
- Ingyenes szállítás 50.000,- Ft nettó összeg felett egy vagy az első csomagra
Milyen fizetési módok vannak?
- Közvetlen banki átutalás
- Barion bankkártyás fizetés
- Készpénz, bankkártya – személyes ávétel esetén szaküzletünkben
Viszonteladó vagyok. Hol látom a saját áraimat?
Amennyiben a már megszokott (viszonteladói) adatokkal jelentkezik be, már a Robotex Kiadói Üzletág Kft.-vel kötött megállapodás szerinti árakat látja a webshopban. Ebben az esetben nincs külön kijelezve a termék eredeti ára.
Hogyan kérhetek árajánlatot vásárlás nélkül?
Lehetőség van a közvetlen vásárlás mellett árajánlat kérésére is a termékoldalon az „Ajánlatkéréshez adom” gombra kattintva. Egy ajánlatkérésben több termékre is kérhetünk ajánlatot. Az ajánlatkérésben beállíthatjuk a mennyiséget, és szöveges üzenetben pedig leírhatjuk egyedi igényünket.
Amikor befejeztük a termékek ajánlatkérésbe rakását, az „Ajánlatkéréshez” szövegre kattintva tudunk az ajánlatkérés oldalára ugrani.
Az ajánlatkérést a „Küldés most…” gombra kattintva tudjuk elküldeni, miután kitöltöttük az adatainkat (amennyiben szükséges kitölteni).
Amennyiben véletlenül vagy szándékosan elnavigált az ajánlatkérés elküldése oldalról, oda bármikor visszatérhet a fejlécben szereplő „El nem küldött ajánlatkérésem” menüvel:
Hogyan kapok árajánlatot a Robotex-től?
A Robotex, miután feldolgozta ajánlatkérését, e-mailben fog árajánlatot küldeni, ahol szerepelni fog az ajánlott mennyiség és ár – mindez az ajánlat mellékleteként is elküldésre kerül. Az árajánlatot mind az e-mail, mind a PDF mellékletben szereplő „Elfogad | Elutasít” szövegekkel lehet elfogadni vagy elutasítani.
Amennyiben az ajánlati e-mailt véletlenül törölte, vagy elfelejtette, hogy válaszolt-e az ajánlatra, az ajánlatot megtekintheti a saját fiókjában a „Fiókom / ajánlatkéréseim” menüre kattintva a fejlécben:
Az ajánlatkérések oldalán megtekinthető az eddigi összes ajánlatkérésünk, beleértve a legújabbat is:
Az ajánlat oldalán (a „Megtekintés”-re kattintva) szintén válaszolhatunk az ajánlatra, illetve megnézhetjük az ajánlati PDF-et a megfelelő gombra kattintva:
FONTOS! Kérjük, ne válaszoljon az ajánlati e-mail-re, mert az nem egyenértékű az ajánlat elfogadásával | elutasításával! Kérjük, minden esetben kattintson az Elfogad | Elutasít szöveg vagy gomb valamelyikére, hogy a rendszer regisztrálhassa automatikusan válaszát.
Hogyan kérhetek egyedi dizájnt?
Az egyedi kinézetű táblák ajánlatkérésének módja megegyezik a fenti ajánlatkérés módjával. Kérjük, írja le az ajánlatkérésben, mit szeretne!
Hogyan kapom meg / hagyhatom jóvá a kért látványtervet?
A Robotex, miután feldolgozta ajánlatkérését, e-mailben fog látványtervet küldeni, ahol szerepelni fog az ajánlat még egyszer (emlékeztetőül), valamint szintén mellékelve elküldésre kerül a látványterv.
A látványtervet az e-mail-ben szereplő „Elfogad | Elutasít” szövegekkel lehet elfogadni vagy elutasítani vagy az ajánlat oldalán megjelenő gombokkal:
Amennyiben a látványtervet elutasította, kérjük írja le válaszában, hogy miért. A Robotex küldeni fog ismét e-mailben új, javított látványtervet módosítási igénye alapján.
FONTOS! Kérjük, ne válaszoljon a látványterv e-mail-re, mert az nem egyenértékű a látványterv elfogadásával | elutasításával! Kérjük, minden esetben kattintson az Elfogad | Elutasít szöveg vagy gomb valamelyikére, hogy a rendszer regisztrálhassa automatikusan válaszát.